0 proizvoda - 0,00 € | 0,00 kn
POVRAT I RASKID UGOVORA

Naručenu robu možete vratiti bez pojašnjenja, a narudžbu možete otkazati i prije nego što je poslana na dostavnu adresu za što je potrebno napraviti jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji uz povrat artikla. Savjetujemo Vam da prethodno kontaktirate našu korisničku službu na info@teslight.hr.

Reklamacija se radi za proizvod koji je krivo dostavljen ili nije potpun zbog određenih nedostataka koji su nastali prije ili nakon pakiranja, ali ne od strane kupca.

Jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji

Jednostrani raskid Ugovora moguć je u roku 14 dana od dana primitka pošiljke. Kako biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji  sklopljenog na daljinu, potrebno je ispuniti Obrazac za jednostrani raskid ugovora.

Uvjet raskida navedenog Ugovora je da kupljena roba nije korištena. Ukoliko je do korištenja (umanjenja vrijednosti) došlo, dobavljač će po primitku vraćene robe u skladištu izvršiti procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima upotrebe i sukladno tome odrediti koji će postotak povrata novca kupcu biti isplaćen.

Ispunjeni Obrazac za raskid ugovora nam dostavite na info@teslight.hr ili poštom na adresu:

BAT d.o.o.

Rudolfa Steinera 2

40000 Čakovec

 

Nakon toga kontaktirat će Vas naš agent ili korisnička podrška, kako biste dogovorili detalje povrata.

Povrat novca će biti realiziran na isti način na koji je uplata izvršena, tj. uplatom na navedeni transakcijski račun - ukoliko je plaćanje izvršeno pouzećem i to isključivo nakon primitka vraćene robe.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu preuzmite ovdje.

Povrat

Preporučamo Vam da prije potpisivanja dostavnog lista, u nazočnosti dostavljača otvorite i provjerite da li su naručeni proizvodi u paketu na izgled u redu. Posebnu pozornost obratite ukoliko paket pokazuje vidna oštećenja. Ukoliko proizvod ima vidna oštećenja, nedostatke ili se radi o robi koju niste naručili molimo da paket ne preuzimate - dostavljač će ga vratiti nama, a naša korisnička podrška kontaktirat će vas kako biste dogovorili novu dostavu ispravne robe ili eventualni povrat sredstava za slučaj da roba koju želite nije raspoloživa.


Za povrat, zamjenu ili reklamaciju javite se našoj korisničkoj službi.